| 原著論文 | 高齢者介護施設における職員満足に関する要因の構造分析 | 共著 | 2014年7月 | 社会医学研究 | 山路学,大浦絢子,扇原淳 | Vol.30,No.1,pp.41-47 | 
	|  | A Comparative Study Of Certification Systems Based On Ethical Codes Of Medical Information On The Internet | 共著 | 2012年3月 | American Journal of Health Sciences | A. UEDA, A.OGIHARA, M.YAMAJI, H. MITANI | Vol.3, No.3, pp.169-184 | 
	|  | Structure Modeling Of Improvement In The Quality Of Welfare Service And Research Trends On Welfare Industry In Japan | 共著 | 2012年2月 | American Journal of Health Sciences | A. OURA, M.YAMAJI, and A.OGIHARA | Vol.3, No.2, pp.141-158 | 
	|  | 都道府県庁公式ウェブサイトにおける外国人向け医療情報提供の実態 | 共著 | 2012年1月 | 社会医学研究 | 上田麻絵,扇原 淳,山路 学,三谷博明 | Vol.28,No.1,pp.63-71 | 
	|  | Proposal for Applying Quality Management Techniques to Manage Welfare Facilities for the Elderly | 共著 | 2011年8月 | International Business & Economics Research Journal | M. Yamaji, A.Oura, A.Ogihara | Vol.10, No.8, pp.97-102 | 
	|  | An Analysis Of Bottleneck Technology By Using Experiments And CAE -Example Of The Automotive Transaxle Oil Seal Leakage | 共著 | 2010年12月 | International Business & Economics Research Journal | T. Ito, M. Sato, M. Yamaji, K. Amasaka | Vol.9, No.12,  pp.123-129 | 
	|  | A Study of Building an Intellectual Working Value Improvement Model “IWV-IM” | 共著 | 2010年11月 | International Business & Economics Research Journal | M. Tsunoi, M. Yamaji, K. Amasaka | Vol.9, No.11, pp.79-84 | 
	|  | Proposal and Development of the Direct Mail Method “PMCI-DM” for Effectively Attracting Customers | 共著 | 2010年9月 | International Journal of Management & Information Systems | T. Kojima, T.Kimura, M.Yamaji, K.Amasaka | Vol. 14, No. 5, pp.15-22 | 
	|  | A Study on Automobile Form Design Support Method “AFD-SM” | 共著 | 2010年8月 | Journal of Business & Economics Research | H. Asami, T. Ando, M. Yamaji, K. Amasaka | Vol.8, No.11, pp.13-19 | 
	|  | Customer behavior analysis using motion pictures: Research on attractive flier design method | 共著 | 2010年9月 | China-USA Business Review | K.Koyama, T.Todokoro, R.Okajima, M.Yamaji, K.Amasaka | Vol. 9, No.10, pp.58-66 | 
	|  | The Proposal and Validity of the Customer Science Dual System - The Key to Corporate Management Innovation | 共著 | 2010年6月 | China-USA Business Review | H. Takimoto, T. Ando, M. Yamaji and K. Amasaka | Vol.9, No.3, pp.29-38 |